onsdag 9 november 2011

Tyg

Shoppade som sagt tyg och revärer till overallen igår, såhär ser det ut. Färgerna på revärerna bestäms av vilket program man går, likaså färgen på overallen. PA-programmet har som jag visat tidigare en vit overall, med gula, gröna och röda revärer längs sidorna på benen. På så sätt kan man lätt avgöra vilket program alla går på :) Efter mycket om och men valde jag tillslut det blomfärgade tyget till mitt namn, det är något mer mörkrosa/lilatonat än på bilden. Tycker att det mönstret verkligen är jag, så det känns bra. Så nu kan man äntligen börja sy på allt och få en färdig overall!

Blev inget köande för några biljetter idag för mig, mår fortfarande inte så bra. Känner mig så himla seg så det var skönt att ta lite sovmorgon. Har föreläsningar mellan 13-17 och senare ikväll är det dags för tackfest. Borde väl egentligen inte gå men tänkte vara med en stund iallafall.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar