tisdag 8 november 2011

Seeeeeg


Hade en sjukt värd födelsedag igår, tack alla som gjorde den så bra! Christina, ditt Legendary-kort var ju perfekt! :D

Idag mår jag sådär. Känner mig hängig och seg. Var på stan med Sofie, Anna och Johanna en stund förut iallafall. Handlade tyg till namnet på min overall och revärer som ska sys fast på sidan. Blev lite annan nödvändig shopping också. Resten av tiden har jag tillbringat i sängen läsandes litteraturer till imorgon. Satt först i köket men höll på att somna sittandes där, inte så bra :P Blir en tidig kväll ikväll så jag är pigg imorgon. Då ska jag först köa för biljetter till Jubileumskravallen om jag orkar, och på kvällen efter skolan är det dags för tackfest. Får hoppas på att jag mår bättre helt enkelt. 

2 kommentarer:

  1. krya på dig världens bästa ragge!!!
    /soffan

    SvaraRadera
  2. haha, glad jag blir att du tyckte om det =D

    SvaraRadera