fredag 4 november 2011

Dagen i punkter

- Våttorkade golven i hela lägenheten, nu känns allt superfräscht här inför mitt födelsedagsfirande imorgon
- Fått hem den vita klänningen jag beställde från Nelly. Synd bara att jag inte får användning av den imorgon, men det kommer fler gånger.
- Fått superfina gardiner av mamma, som passar perfekt i vardagsrummet
- Shoppade en mysig kofta och en skön tunika när vi var på stan idag
- Träffade Sofie och Johanna en snabbis på stan och kollade på tyger till mitt namn på overallen. Sjukt svårt att välja, men vet att jag iaf vill ha en mörk färg, typ röd, blå eller lila.
- Ätit en supergod födelsedagsmiddag hemma hos mormor, med bland annat mina favoriter gravad lax och oxfilé. Inte helt fel!
- Myst med Anton framför ett avsnitt av Lost.

Och det var nog allt. Tog massa foton ikväll som jag kan lägga upp imorgon. Är sjukt trött och ska sova nu. Anton tänker sitta uppe och se någon NHL-match men jag orkar verkligen inte göra honom sällskap. 


2 kommentarer:

  1. vad fan, oxfilé och lax på samma kväll!!?
    /soffan = avundsjuk

    SvaraRadera
  2. det var verkligen himmelskt gott!! :)

    SvaraRadera