fredag 18 november 2011

Breaking Dawn

Kom precis hem från att ha varit på Breaking Dawn inne i stan med Anna och Johanna. Haha, alltså vi kan ju säga så här; underhållande var den. Men bra? Njae, vettefan asså. Skrattade så mycket åt flera pinsamma scener, och det roligaste var nästan när en av tjejerna bakom mig utbrister; Alltså jag orkar inte, jag skäms ihjäl!! Sammanfattar det hela ganska bra :P

Vet inte om det beror på att filmen faktiskt var töntig, eller om man vuxit ifrån hela Twilight-grejen nu. Kommer självklart se den sista delen när den släpps, men lär inte gå och vänta på den på samma sätt som jag gjorde efter Harry Potter-sjuan. 

Nu väntar jag på att Anton ska komma hem från festen han är på. Blev pigg när jag cyklade hem så jag orkar inte lägga mig än. Kan dock bli en riktigt lång väntan om festen är rolig, haha. 

2 kommentarer:

  1. haha, jag läste i tidningen att sexscenen var pinsam :P Skulle ha sett den idag men får bli nästa vecka!

    Hade sällis med din mamma imorse =)

    SvaraRadera
  2. ganska många scener var pinsamma :P ååh hade du, hihi vad kul :)

    SvaraRadera