onsdag 23 november 2011

Belöning!

Lättanden när man sätter sig i salen för att skriva duggan och man inser att man faktiskt kan svaren på flera av frågorna. Gick till och med bra, fick ihop tillräckligt med poäng för VG så jag är supernöjd. Trodde jag aldrig imorse, haha. För att få VG som betyg på hela kursen krävs VG på alla duggor vi skriver. Får se hur det går med det, men är glad över att ha klarat den första iallafall.

Stannade till på Pressbyrån på väg hem för att köpa en belöning. Så det ska jag njuta av nu, innan det är dags att cykla iväg till firandet på O'Learys ikväll.

3 kommentarer:

  1. fan jag vill också njuta av min tidning! vi på olearys sen! :)
    /soffan

    SvaraRadera
  2. ses där i mitten också...

    SvaraRadera
  3. duktigt ju! =D ps ååååååååååååååååååååååh light-ulmust jag döööör. julmust öht.... dreglar nu johanna. DREGLAR. :(

    SvaraRadera