måndag 23 januari 2012

Psykologi

Idag startade vår nya kurs; Individer och grupper i arbetslivet. Det är en psykologikurs som verkar sjukt intressant! Nu är det mycket fokus på sådant vi faktiskt kommer jobba med i framtiden vilket är väldigt kul. Nya arbetsgrupper har vi fått också, gillade ju min förra väldigt mycket men den nya verkar bra också, även om vi av någon anledning bara är 4 personer (alla andra grupper är 5-6 st).

Vi hade en introduktionsföreläsning idag, sedan väntar en föreläsning imorgon och en på fredag. Däremellan ska vi hinna börja med vår seminarieuppgift som ska redovisas på tisdag nästa vecka. Vi ska göra ett scenario om en arbetsplatsolycka och förslag på hur man kan förhindra liknande olyckor i framtiden. Sjukt intressant!

Försöker hinna läsa så mycket som möjligt av litteraturen nu så jag inte behöver stressa senare i veckan. Förlorade ändå precis slaget om TVn för ikväll eftersom Anton absolut ska se på handboll (såklart samtidigt som mammor och minimodeller, varfööör?), så jag har inget särskilt för mig ändå. Kanske lika bra det :P

1 kommentar:

  1. Låter spännande! kul!
    haha stackare, du får välja tv nästa gång iaf hoppas jag!
    Pussar<3

    SvaraRadera