söndag 23 oktober 2011

Uppe tidigt för att plugga

Gick upp 9 imorse för att börja plugga. Har en jobbig vecka som väntar med redovisning av forskningsplan på måndag och sedan hemtenta som vi får på tisdag. Vår lärare mejlade ut exempel på gamla hemtentor och jag vill helst bara grina när jag ser dom. Vi har en svår kurs just nu...

Ska ägna hela dagen åt att plugga iallafall. Har hunnit med att förbereda min del till redovisningen imorgon, så nu tänkte jag dricka lite te och läsa igenom de andra gruppernas forskningsplaner. Blir en kul söndag känner jag!

Fint väder ute är det också, kanske tar en paus i allt pluggande sen och går ut och fotar lite höstbilder. Är så fina färger ute nu!

2 kommentarer:

  1. ser fram emot ett blogginlägg om dagens internetshopping!
    /soffan

    SvaraRadera
  2. Hahaha vi får se om det blir något om det :P

    SvaraRadera