måndag 8 november 2010

Och nu är jag 20!

Alltså jag hade en sån bra födelsedag igår, tack allihopa för alla gratulationer, presenter, samtal... ja allt! Fick så många fina och bra presenter; smycken, presentkort, flytta hemifrån-saker, konsertbiljetter till Band of Horses (!!), vinterskor+jacka, en stor och tung sten (hahaha jag dör) och biljetter till musikalen We Will Rock You. Är väldigt nöjd med gårdagen som började med fika här hemma och sedan avslutades på restaurang i stan.

Största överraskningen stod dock lillasyster för som hade FedExat hem ett stort paket fullt med godis och lite kläder från USA, samt med världens roligaste brev till. Tack!!<3

Så ja, nu sitter jag här med typ 10 kilo godis (okej, jag överdriver kanske lite) och har ingen aning om hur jag ska orka äta upp allt. Kan dock gissa på att det säkert finns några frivilliga som kan hjälpa till? :P

1 kommentar:

  1. I DEMAND MORE PICTURES!

    Särskilt som jag ser att det står..."Wonka"? där...
    Du förtjänar en bra födelsedag, du är en underbar tjej.

    SvaraRadera