tisdag 23 november 2010


När jag och Maria pluggar körkortsteori kan diskussionen kring de olika frågorna gå såhär:

Jag: Åh, det där känner jag igen, så där brukar man väl mörda folk!
Maria: Hahaha, men hur dör dom då och varför?
Jag: Jag vet inte, men i ett Morden i Midsomer-avsnitt var det iallafall en person som satte sig i sin bil för att han skulle flytta den i sitt garage, och så hade någon gjort så att han skulle dö! Typ genom att det blir för giftiga gaser.
Maria: Jag känner igen det där avsnittet!
Jag: Kan man inte begå självmord sådär också?

Haha, jag tror att Millan är väldigt stolt över oss när vi pluggar så bra som vi gör :)

2 kommentarer:

  1. Wow, först läste jag frågan och mina tankar gick till "Tja jag antar att det är när man vill ta livet av sig själv och slangar avgasröret"
    SEDAN
    läste jag ert samtal, haha!

    SvaraRadera