torsdag 4 november 2010

Livet som arbetslös

Höstlov på skolorna innebär arbetslöshet för mig. Lite lagom kul sådär, även om jag måste medge att det faktiskt har sina fördelar. Man kan gå runt i pyjamas hela dagen, äta Ben&Jerrys direkt ur burken, se på roliga klipp på Youtube halva dagarna (med viss risk för att bli anklagad för att ha konstig humor, av sin egen syster dessutom) och följa intressanta personers bloggar den andra halvan (hur gick Jockibois och Nemos barturné igår, vad har Kenza köpt för nya skor idag och vad ska Blondinbella göra ikväll, allt sånt har jag koll på!) Och ja, just det, man hinner med en himla massa teoriplugg! (Om man verkligen försöker vill säga, jag försöker inte så jättemycket just nu om jag ska vara ärlig...) Och så har man såklart en massa tid att träffa alla vänner och pojkvännen. Livet kanske är helt okej ändå.

3 kommentarer:

  1. GRATTIS! Dude, jag minns nog att du droppade bloggens namn i ett sms.

    Förresten, eftersom du nämnde Benny och Jerry, vilken är din favoritsmak?

    SvaraRadera
  2. Tack!! <3

    Hmm, jaa du Sandra, svår fråga, men måste nog säga Half Baked. Kan äta hur mycket som helst av den :P

    SvaraRadera