söndag 12 februari 2012

Första passet i drinkbaren!

Igår körde jag mitt allra första pass i drinkbaren och det var hur kul som helst. Det var en rätt lugn kväll på Flamman så jag kunde blanda drinkarna i lugn och ro utan att känna någon stress. Väldigt skönt! Det svåraste är ju inte att blanda drinkarna utan att hitta var alla flaskor står och hur dom ser ut... men man lär sig med tiden.

Det var en väldigt rolig kväll överlag också, mycket trevliga gäster som gärna dröjde sig kvar vid baren för en liten pratstund, sånt är alltid kul när man har tiden att konversera :) Vi var ett skönt gäng som jobbade också så allt gick smidigt och bra. Tror vi städade undan allt efteråt på rekordtid också, var hemma redan vid fem inatt vilket var väldigt skönt. Dessutom hade jag sällskap nästan hela vägen hem, händer ju aldrig när man bor där jag bor liksom :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar