tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag!

Alla hjärtans dag idag. Har blivit lite för kommersiellt egentligen, men jag tycker ändå att det är en mysig dag att fira, oavsett om man gör det med familj, vänner eller pojkvän. Möttes av de här jättefina rosorna när jag kom hem idag, och på sängen låg också en annan kul överraskning. Hade önskat mig en kattunge (haha har tjatat om en ända sen vi flyttade in) så Anton hade köpt en supersöt gosedjurskattunge att ha så länge! Jättegulligt tycker jag :)
Ikväll ska vi äta middag på Aioli Tapasbar. Älskar tapas-mat, så jag taggar rejält här nu. Vill vara riktigt hungrig när vi kommer dit också så ska försöka hålla mig från att äta något alls nu i eftermiddag. Vill njuta så mycket som möjligt av det goda maten, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar