tisdag 20 december 2011

Men palla

Alltså jag orkar inte. Bokade sist jag var i tvättstugan den nya tvätt-tiden, som alltid. Var helt säker på att jag valde den 20e eftersom det skulle passa bra att tvätta allt kvällen innan man åker hem, så allt är rent liksom.

Gick ner nu bara för att dubbelkolla att jag bokat idag, så man inte släpar ner all tvätt i onödan. Tror ni inte att tiden jag bokat är den 19e??? Så nu står jag här med hur mycket tvätt som helst och har ingen möjlighet att få det rent till imorgon. Lagom kul. Blir att släpa hem det viktigaste av den smutsiga tvätten imorgon och tvätta då helt enkelt, så himla drygt! Skulle ju dubbelkollat tidigare helt klart.

1 kommentar:

  1. fyfan så jävla illa ragge! om jag hade varit hemma hade du ju kunnat ta med det viktigaste till mig och tvättat! jag saknar dig redan men vi ses om en vecka typ!
    /soffan

    SvaraRadera