söndag 18 december 2011

Längtar!

Åh nu vill jag bara hem och fira jul!

Har sista duggan imorgon klockan åtta, sen blir det ett efterlängtat jullov! Kommer hem till Stockholm först på onsdag vilket är lite drygt, men då hinner jag städa ordentligt i lägenheten innan också plus tvätta en massa. Så det är väl lika bra egentligen. Sitter och gör upp massa planer nu med mina fina vänner där hemma, ska bli så kul att ses! Längtar så otroligt mycket just nu.

Annars då. Helgen har gått väldigt snabbt och då har jag verkligen inte gjort någonting alls. Ja, pluggat lite till duggan då men det går extremt segt. Behöver VG på duggan imorgon för att få VG på kursen och det lär definitivt inte hända. Får skylla mig själv att jag mentalt redan gått på jullov och inte orkar ta tag i något.

Vid sju ska jag och Johanna börja förhöra varandra lite, får se hur det går haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar