fredag 30 september 2011

Äntligen helg!

Seg och jobbig dag idag. Kursen vi läser nu är inte rolig någonstans och jag känner mig så korkad som inte fattar något av det vi gör. Vår handledare är inte till så mycket hjälp heller, idag kommer han in i vårt grupprum för att kolla igenom arbetet vi skrivit på under veckan, bara för att säga att vi är helt fel ute. Lagom kul med 2 timmar kvar till redovisning liksom. Vi stressade som fan och skrev om allt och hann visserligen klart men redovisningen gick sådär sen.

Körde ett Afropowerdance-pass på Campushallen med Anna och Johanna efter skolan och det var skönt att bara släppa allt och njuta av att veckan är slut.

Ikväll blir det en lugn kväll. Har huvudvärk så jag har lagt mig i soffan med massa godis och ska bara slappa. Har varit fester varje helg sen jag flyttade hit så man börjar bli en aning sliten nu :P Men det är kul också, det händer verkligen något varje helg och alla fester hittills har varit så bra arrangerade. Kan berätta mer om hur allt sånt går till i ett annat inlägg, nu ska jag skypa med mamma och syster! :)

1 kommentar:

  1. jaaa berätta mer mer MEEER! mer fest!! vill veta ALLA detaljer! ;) hehe. afropowerdance låter askul, berätta mer om det! och hoppas huvudvärken släpper <3 jag har fått halsont, så jag ligger i soffan och tycker synd om mig själv med kinderägg, pepsi max och svenska hollywoodfruar. har du följt det? omg, hon gunilla är ju. HELT. SINNES. SJUK.???? döör på henne cirka varje gång hon är i bild. hur kan man vara som henne?? haha hon påminner mig om han i boston tea party som hade en smurfsamling... är det bara jag?? haha. ha det bra nu, hoppas att er handledare blir lite mindre puckad med tiden! puss <3

    SvaraRadera